Ejderha

Ejderha



Ejderhaların hikmeti herkes tarafından bilinir. Göklerin pullu terörü, acımak nedir bilmez ve onun ateş püskürten nefesinden hiçbir şey kurtulamaz.

Ejderha, korkutucu uçan bir yaratıktır ve hem yer hem de havadaki birimlere saldırabilir. Balonun aksine, ejderhanın hem menzilli hem de sıçrayan bir hasarı vardır. (sihirbazlar gibi) Yine balonların aksine ejderhalar özel birimlere nişan almazlar; en yakın olan birime hareketlenirler.

Ejderhanın kısa menzilli bir sıçrama hasarı vardır. Bu yalnızca ejderhaları klan kalelerine ve duvarlara karşı kullanırken fark edilebilir.

Savunma Stratejisi
Ejderhalar, oyundaki en güçlü birliklerden biridir ve bu yüzden onlara karşı savunma yapmak zordur. Çoklu son seviye hava savunmaları, ejderhalara karşı etkili birer savunmadır; hava savunmalarınızın ön saflarınızın arkasında olduğundan emin olun ve bu sayede savaşın erken safhalarında onları kaybetmemiş olursunuz.

Ejderhalar harika birer klan kalesi birlikleridir. Uçan birer birim olarak, Ejderhalar yerden gelecek olan saldırılara karşı tamamen dokunulmazdır (barbarlar, goblinler, vs). Yüksek can değeri uzun süre savaşmasına, okçular ve sihirbaz kulelerinden gelen saldırılara uzun süre göğüs germesine yardımcı olurlar.

Saldırı Stratejisi
Çoğu ejderha stratejisi, önceden hava savunmalarını diğer birimlerle (devler, vs) etkisiz hale getirmekle ilgilidir, çünkü onlara karşı önemli bir zayıflıkları bulunmaktadır. İyi bir strateji, balonlar ve ejderhaları aynı anda kullanmaktır. Ejderhalar hava savunmalarından ve sihirbaz kulelerinden gelen hasarları emebilirler ve bu sırada balonlar gerekli hasarı verebilirler. Ancak bu çok maliyetli bir strateji olacaktır.

Ejderhalar, maliyetlerinden dolayı ganimet amaçlı saldırılan köylerde sıkça kullanılmazlar. Klan savaşları için kesinlikle çok faydalıdır. Onları bir öfke büyüsüyle etkinleştirmek çok etkili bir yöntemdir ve tek seferde üç yıldız kazanmanızı sağlayabilirler.

Yükseltme farklılıkları

  • Ejderhalar her 4 seviyede de büyük görsel değişikliklere uğrarlar.
  • 1. seviyede, ejderhalar yeşil renkli bir deriye ve siyah gözlere sahiptir.
  • 2. seviyede, ejderhanın derisi yeşilden mora döner ve kışlalardaki resimleriyle eşleşir. Gözleri de iksir rengine dönüşür.
  • 3. seviyede, ejderhanın rengi koyu kahverengiye dönüşür.
  • 4. seviyede, ejderhanın rengi koyu kırmızıya dönüşür; güncelleme duyurusunun bir parçası gibi Supercell “eski kırmızı ejderha”ya değiniyor. Ve bu seviyede gözler de yanmaya başlar.

 

4000 kupaya ulaşan ilk kişi (Jorge Yao), tamamen ejderhalardan oluşan bir ordu kullandı. Buna ek olarak 4 yıldırım büyüsü ve hava savunmalarını etkisiz hale getirmek için klan kalesi birliklerini kullandı. Bu %50lik bir hasarı garanti eden bir yöntemdi ve bu yolla en üst sıradaki oyuncu olmayı başardı.

Tam olarak yükseltilmiş ordu kamplarında toplam olarak en fazla 12 adet ejderhaya sahip olabilirsiniz. Bu sayı, tam olarak yükseltilmiş klan kalenizde de 1 tanesini barındırırsanız 13’e çakabilir.

12 Mart 2013 güncellemesinde, ejderhalara bir sıçrama hasar etkisi de verilmişti, bu da onları birliklere karşı çok daha güçlü bir hale getirdi.

23 Mart 2013 güncellemesinde, ejderhalara görsel olarak bir güncelleme gelir ve dikenler eklenir. Bu yeni güncelleme birçok oyuncu arasında hangi birimin daha güzel göründüğü ile ilgili tartışmalara yol açtı; P.E.K.K.A.lar mı yoksa ejderhalar mı?

23 Mart 2013 güncellemesinden sonra ejderhanın bir çift pençesi vardır ve ağzından ateş püskürtür.

Bir ejderhanın gölgesi oval şeklindedir, ejderhanın kendi şeklinde değil. Ejderha öldüğünde ortaya çıkan kemikler insan şeklindedir. Her seviyede farklı bir görüntüye sahip olan 2 karakterden biridir. (diğeri P.E.K.K.A.) Kışlalardaki resimleri yükseltilmiş hallerine benzeyen iki birlikten biri ejderhalardır. (diğeri duvar yıkıcılar).

4 ayağı olan tek birlik ejderhalardır. Yaban domuzu binicilerinin teknik olarak 6 ayağı vardır. Ejderhalar hiçbir zaman kanatlarını çırpmayı bırakmazlar ve yere konamazlar. Duvarlara saldırmazlar ama direkt olarak saldırmasalar bile onlara hasar verebilirler.

Temmuz 2015 güncellemesi ile clash of clans 5. seviye ejderha maliyeti ne kadar olduğu konusunda bilgi eklenmiştir.

SeviyeSaniye Başına HasarVuruş Başına HasarHasar PuanıEğitim MaliyetiYükseltme MaliyetiGerekli Laboratuar SeviyesiYükseltme Süresi

Seviye 1
1402101,90025,000 0 00

Seviye 2
1602402,10029,000 2,000,000 57gün

Seviye 3
1802702,30033,000 3,000,000 610gün

Seviye 4
2003002,50037,000 7,000,000 714gün

Seviye 5
2203302,70042,000 8,000,000 814gün

Related posts

Acele Büyü

Acele Büyü

En ağır birimlerini bile acele ettir! Acele büyüler, öfke büyülerinin hasar takviyesine sahip olmasa da hareket hızına takviye yapar.

Deprem Büyüsü

Deprem Büyüsü

Yıkıcı depremlerle duvarları ve binaları güçsüzleştir! Deprem büyüleri yapıların kalan isabet puanlarının bir kısmını kaybetmesine sebep olur.

Zehir Büyüsü

Zehir Büyüsü

Düşman birliklerini en iyi bu ölümcül zehir devirir! Bu büyüyü kullanarak geçmek bilmeyen zehirli bir bulut oluşturarak düşman birliklerinin sağlığını yavaşlat ve hızla kurut.

266 Comments

  1. batuhan 21 February 2014
    Cevapla

    bende ejder 2. seviye 3 tane eğitiyorum adamın köyünde bişey bırakmıyor en iyi hava askeri

    • serhat 18 December 2014
      Cevapla

      muhtemelen hava savunması çıkmıyor karşına 🙂

      • kara ejder 31 July 2016
        Cevapla

        aynen 😀

    • Alperen 23 February 2015
      Cevapla

      Ben beldiye binamı basıp açacağım

      • aliş 1 July 2015
        Cevapla

        aferin kızıma

        • Thug 4 July 2015
          Cevapla

          Aman utandırma kızı annesi yaa

          • thuglife 26 August 2015

            Halası sen karışma

          • katilcan 24 September 2015

            halasıyla teyzesi kavga yok lütfen

          • Yumurta 23 November 2015

            kavga etme büyükanne 🙂

          • Onur 25 January 2016

            Saygili olalim lutfen

          • Yiğit 5 May 2016

            Sen karışma büyükbabası onlar halleder 😀

        • buğra 16 November 2015
          Cevapla

          palindrom yapalım beyler yorumlardan

          • Sorry 1 December 2015

            Peki anneanne

      • burak 3 January 2016
        Cevapla

        aynen

      • samet 6 January 2016
        Cevapla

        aynen bnede 4 gun kaldı

      • barbar kral 10 March 2016
        Cevapla

        belediyen kaç

      • Emirhan 29 July 2016
        Cevapla

        Ayn ama benim 4 lvl 🙂

    • kratos 6 May 2015
      Cevapla

      lavtazı bin çekio

      • ezici 5 May 2016
        Cevapla

        yav he he

    • Çağlar 10 June 2015
      Cevapla

      Ya ole yapma 2 lav tazi 50 Okçu 50 Barbar bu kadar

      • sedded 27 July 2016
        Cevapla

        kardeşim lavazı hava askeri olmadan işeyyaramaz bil öyle konuş

    • Çağlar 10 June 2015
      Cevapla

      12 ejderYa ole yapma 2 lav tazi 50 Okçu 50 Barbar bu kadar

      • Evrim 4 July 2015
        Cevapla

        Çağlar lav tazıları hava savunmasını yok etmek için kullanılır. Barbarı ve Okçuyu zaten hava savunması vuramıyor? 60 alan boşa gidiyor. Bilmediğin konular hakkında daha dikkatli olmanı tavsiye ederim. 🙂

      • RIZA 19 August 2015
        Cevapla

        101 lvlim en iyi 2 lav tazi 15 dalkavuk geri kalan balon ama klan kalesini cikarmayi unutma

      • Öşex 18 September 2015
        Cevapla

        Çağlar oyundan hiç bilmedğin anlaşılıyor.Lav tazıları hava birimini desteklemek için kullanılır hasarı çok düşüktür.Direk hava savunmasına odaklanır böylece balonlar ve ejderhaların alacağı hasarı emer.Barbar okçuyla zaten adamakıllı klan savaşı yapılmaz.Belki kenardakileri almak için 10 tane falan okçu çıkarırsın ama bu kadar saçma bi ordu görmedim.

      • kara ejder 5 August 2016
        Cevapla

        puaahahhaha

    • can 20 August 2015
      Cevapla

      ben bu gün biniciyi açıcam ve ejderi iki yapicam sonra direk kara iksir deposunu 2 yapip biniciyi 2 ye bascam ks de ordum şu olcak 5 ejder 20 büyüler köye göre 2 şifa 1 öfke veya 2 öfke 1 şifa olcak klan kalesinede ejder veya binici alcam duruma göre sizce nasi binici

      • can 20 August 2015
        Cevapla

        20 binici yanlış yazmışım 🙂

        • can 20 August 2015
          Cevapla

          ama bu ordu için en kısa sürede ordu kampımın aldığı alanı 200 yapmam gerek şu an 180 ama zaten bu orduyu ks de kullanmama daha var yaparim

      • Yumurta 23 November 2015
        Cevapla

        3 ejder 20 balon ve 20 dalkavuk kaleye ejder

    • Erdem 8 September 2015
      Cevapla

      Benim ejderim 4. Lever bi keresinde 15 tane yaptım adama bi daldım görmeliydin

      • Ahmet 19 September 2015
        Cevapla

        15 nasıl oluyor kardeş? En fazla 12. Klan kalesindende alsan 13

      • Bilal 17 January 2016
        Cevapla

        Bende gecen gun 240 tane pekka cikardim gormeliydin 🙂

      • Coc 17 May 2016
        Cevapla

        Salak en fazla 13 oluyor oda herseyin son olmasi gerekiyor

    • katilcan 24 September 2015
      Cevapla

      allahala yalancıya bak 3 ejder anca senin köyününü yüzde yüz yıkar

    • Thug thug life 3 October 2015
      Cevapla

      Halayla teyze arasına girilmez dayısı

    • Bunyamin 7 December 2015
      Cevapla

      pekka mı daha iyi ejderha mı ?

      • ata 10 January 2016
        Cevapla

        pekka her şeye tek atiyo ve hava savunmaları hariç her savunmadan dayak yiyo ejder hava s. okçu k. ve cehennem k. den dayak yiyo üstelik ejder pekka kadar yavaş değil 5. seviye de kışlada ondan iyisi yok
        kısaca ejder daha iyi kardeşim yani ejderi yükseltemek mi pekka yı açmakmı daha iyi dersen ejderi yükselt

      • kara ejder 5 June 2016
        Cevapla

        bence ejder

      • SADIK 17 August 2016
        Cevapla

        ejder bana gore

    • ata 25 December 2015
      Cevapla

      benim arkadaşım ;
      daha doğrusu babasının ejderi 3. seviye 12 tane yapıyo köy binası 9

      • ata 25 December 2015
        Cevapla

        ama 5 yıldan fzla zamandır oynuyo ezik o yüzden

        • ali 18 June 2016
          Cevapla

          clash 2012 de çıktı yıl 2016 nasıl 5 yıldır oynuyo?

    • ata 10 January 2016
      Cevapla

      benim arkadaşımın babasının ejderi 3. seviye 12 ejder basıyo. tabiki saldırı 100%

    • Ben 15 February 2016
      Cevapla

      Yav he he he 4 sv belediye binasina daliyorsundur kesin

    • barbar kral 21 February 2016
      Cevapla

      aynen

    • BraVeCapTaIn 29 August 2016
      Cevapla

      Th7 kupa kasma=9 ejder .10 dalkavuk .3 Yıldırım
      Th8 kupa kasma=10 dew 12 valki 4 kırıcı gerisi Sihirbaz 1 öfke 1 şifa 3 deprem
      Th9 kupa kasma=17 valki 1 golem 10 valk 4 kırıcı gerisi okcu 1 şifa 2 ofke 3 deprem .

  2. fthddn 15 April 2014
    Cevapla

    Balon daha iyi full balon dalın

    • Emre 24 June 2014
      Cevapla

      Balonlar okçular patlatıyorlar balonun seviyesi düşükse ben bu yuzden 4 tane üretiyom

      • Isimsiz 20 February 2015
        Cevapla

        Balonun canui cok dusuk 30 tane yapsan yeter ejder hava ve kara biriimlerine dalabilo ama balon sadece kara

    • Ali 18 August 2014
      Cevapla

      full balon değil 28 balon 30 dalkavuk ben böyle her köyü %100 ile alıyorum KLANTÜRK Took Baggins

      • Baran Sumer 9 January 2015
        Cevapla

        Aynen

      • kratos 6 May 2015
        Cevapla

        benim saldırdığım yerler 150 lvl olduğu için lavtazı lazım

      • Yasin 27 June 2015
        Cevapla

        ben 4 lavtazi 20 balon 😀

        • Serhat 5 July 2015
          Cevapla

          Yalanci bunu yapamassin topla260 asker oluyor

          • caner 10 December 2015

            35 klan kalesi 240 ta ordu kampi 275 yapar..

        • `Thor 7 July 2015
          Cevapla

          yasin by strateji klaninin liderimisin

        • ezici 5 May 2016
          Cevapla

          yalancının mumu clashta 10 saniyeye kadar yanar

    • İsmimden sana ne kardeş 2 February 2015
      Cevapla

      4 seviye ve üstü ise öyle dal yoksa ejderle dal

    • kratos 30 April 2015
      Cevapla

      ful balonla dalınmaz 26 balon 26 dalakvuk 2 lavtazı en iyi takdik büyülerden şimşekle hava savunmasını yıkıp önce lav tazı sonra balon sonra dalakvuk sal sonra okçu kralice ve barbar kral kenardaki kıytırık şeylere sal benim takdikleri uygulayan harika savaşlara girer

      • byee 21 June 2015
        Cevapla

        iyiymiş

        • özgür 26 August 2015
          Cevapla

          26 balon 130 , 26 dalkavuk 52 , 2 lav tazı 60 , 242 yer kaplıyor, nasıl üretiyorsun bu orduyu …

          • Roma 20 September 2015

            Kardesim klan kalesi denen bisey var be az beyninizi kullanin

    • gökalp 23 May 2015
      Cevapla

      Neden ki

    • scorpıon 28 May 2015
      Cevapla

      nereye balon daha iyi milleti yanlış bilgilendirme.

    • DENİZ6317 5 June 2015
      Cevapla

      bencede balon 5. seviye olursa daha iyi saldırı olur hemde öfke büyüsü ile

    • Fatih 14 August 2015
      Cevapla

      2 pekka, 2 golem, 20 büyücü, 5 duvar kırıcı. (toplamda 200 yer kaplıyor eğer ordu kampın daha fazlaysa cadı ekleyin) %100 söylüyorum (ordunuzu kontrol edebilirsen) alırsınız

      • Fatih 14 August 2015
        Cevapla

        Büyülerden de 2 şifa,1 öfke

    • ata 25 December 2015
      Cevapla

      hava s. hava p. sini napçaz ruhunu mu sökelim?????
      hem ganimet açıısından ve saldırı açısından ejder daha iyyyyiiii……………..

    • ata 10 January 2016
      Cevapla

      balon bir saat aşşağı bakıyo ve çok yavaş

    • BLUE 14 February 2016
      Cevapla

      Kardeş blon iyide koye gore farklılık gosterio hava savunmalari icerdeyese genelde icerdedir zaten is cok zor olur bilirsin zaten sen =D

  3. 52 level 12 May 2014
    Cevapla

    ordu kampım 180 kişilik sizce hangi orduyla en basarılı saldırımı gerçekleştiririm not:kışla seviye 9

    • 51 lvl 15 May 2014
      Cevapla

      kardesım 20 tane büyücü bas 30 tane falan barbar bas 4 tane duvar yıkıcı bas kalanı okcu yap (1 tane de dev yaparsan iyi olur . 2 öfke 1 tane de iyilestirme büyüsü bas

      • emir 19 April 2015
        Cevapla

        hayır 15 dev 106 okçu 2 duvar yıkıcı öfke büyüsü 2 taen 1 tane şifa büyüsü (BARBAR KRAL)
        bunlarla dal

    • faruk 20 May 2014
      Cevapla

      dostum seri ganimet kasmak istiyosan ful okçu al1050-1150 kupa arasında kal cok ganımet kasarsın klan savasındada binicin aciksa 30 okcu gerısı bınıcı ıle dal buyulerdede 2 sifa 1 ofke olsun cok kıolay alırsın acık deyılse bınıcı 3yildırım 1 ejder 30 okcu 2 sifaci ve gerisini dev al ıcerdekı hava savunmasını yıldırmla yık ıkıncı hava savunmasının ordan devle gır hava savunmalarını kırınca ejder sıfacılar ıle devi desteklersın okcuyuda tuzakların oldugu yere yada barbar kralı halletmek icin kullanabılırsın

      • ata 10 January 2016
        Cevapla

        şifa öfkeden kötü yıldırım dan da kötü

    • Salih 27 May 2014
      Cevapla

      15 dev 3 bombacı 100 okçu ile dal klandan da ejder al büyüler ise 2 şifa 1 öfke deli dehşet bişey

      • gorkem 14 February 2015
        Cevapla

        aynen ben denicem öfke büyüsünü açım şu an 41 levelim

        • 45 Levelim 14 July 2015
          Cevapla

          Görkem 45 lwlim ejderim barbar kralim ofke buyum acik binicim bile ofke buyum 2 oldu 3 e yukseltcem sen daha acmadinmi

          • EUPHORİA 20 September 2015

            47 levelim benimde Ejder 2 öfke 4 yıldırım 4 şifa 3 bünüci açık barbar kral 4 insanları yargılama 45 level kardeş

          • boşbeyinli insan 3 April 2016

            valla herkes erken basmış 62 lvlim binicim açık değil gerek duymuyorum 9 ejder 3 yıldırım yetiyor bana
            öfke 2 (hiç kullanmadım) kral 4 binici 0 dalkavuk 1 3 kışlada ejder açık diğerinde şifacı + kesin inşaatçınız 2 tanedir benim 4 😀

          • sana ne lan 17 June 2016

            73 lwl im ejder 3 kb 9 okcu kralicd 5 barbar kral 7. Seviye

    • surec 17 June 2014
      Cevapla

      Abi 2 tane sifacı 15 dev 10 okcu 10barbar kalanı goblin ne varsa alırsın

      • Musa Cap 6 August 2014
        Cevapla

        Oyle alamassın cok xor ancak koy bınası 5 olursa

        • ömer 14 February 2015
          Cevapla

          Musa köy binası 5 de sifaci açılmıyor

          • EUPHORİA 20 September 2015

            6 da açılıyor şifacı

          • onur 5 November 2015

            kardeş musa ondan bahsetmiyor yanı karsısına 5 sv koybınası cıkarsa dıyooooo

      • edz 25 September 2014
        Cevapla

        öle alamassın en fazla köy binası 6 olanları alabilirsin.

      • gorkem 14 February 2015
        Cevapla

        denedim ama goblinler bende 3 seviye 4 seviye olsaydı daha hızlı ganimet kasardım

    • 39 level 4 August 2014
      Cevapla

      Kardeş 3 ejder 1 şifacı 15 dev 5 tane duvar yıkıcı 4 büyücü 3 okçu kesin alırsın büyüler ise 1 şifa 2 öfke 😀

      • 51 lvl 9 September 2014
        Cevapla

        wayy şimdi 51 lvl olmuşuz 39 lvldim 😀

        • ata 10 January 2016
          Cevapla

          kardeş 1 lvl dik

      • 143 lvl 16 November 2014
        Cevapla

        En iyi ama en maliyetlisi son sv ejder 2 can 2 ofke buyusu (son seviye) klan savasinda manyak bisey ben oyle yapiyorum

        • byee 21 June 2015
          Cevapla

          ejderhanın maaliyeti, çok fazla

    • 56 lwl 8 August 2014
      Cevapla

      krdşm 20 dev 10 büyücü 25 okçu 5 barbar (barbarlar klan kalesini çekmek için) fena bişiy çok işe yarıyor…

    • Anonim 9 August 2014
      Cevapla

      Klan kalesine binici al ve hava savları yok et. Diğer hava savı da 6ejderle yok et yedekte 2ejder dursun(bunları yapmadan once 20okcuyla klan kalesindeki askerleri yok et. 3tane de şifa… Ezer geçersin

    • XxTaMeRxX) 27 August 2014
      Cevapla

      9 Ejderha 3 Ofke

    • coc ustası 10 September 2014
      Cevapla

      bence 10 sihirbaz gerisini okçu yap köyün etrafına bırak heryerine sonra da sihirbazları sal keyfini çıkar

    • 62 lvl 25 November 2014
      Cevapla

      kardesim 180 okcu bas ve 1400-1600 kupası arası takıl fena gani kasarsın

      • faruk 18 May 2015
        Cevapla

        öyle zor 100 okçu 50 dalkavuk

    • Ahmethan 17 December 2014
      Cevapla

      100 tane barbar 100 tane okcu basiyorum gunde en az 1 milyon para kasiyorum hem gideride az sureside az en mantiklisi 😉 bence yani 🙂

    • Celil 6 February 2015
      Cevapla

      Ordu Kampini 200 yaparsan 84 barbar 84 okcu 24 goblin 4 Duvar yikici bide B.kralin varsa cok rahat ganimet kasarsin.Ejderle saldirsan 200 k ejder kazancagin en fazla iksir 300.

    • Alperen 9 February 2015
      Cevapla

      4 ejder 10 barbar 10 okçu 5 dev 5 goblin kalanları büyücü 2 öfke 1 can köy dümdüz olur

    • THELONDRA 178 lv 8 March 2015
      Cevapla

      180 ordu campiyla en iyi saldiri 7 ejder 3 ofke 7 dev 5 duvar yikici saldiri stratatejisi ilk ejderlerle hilal seklinde dalin sonra hava savunmasina yakin olan ejdere 1 ofke atin bu islemi hava savunmasi bitene kadar devam edin … hava savunmasi bitince devler salin gerisi size kalmis DD

    • isimsiz 4 April 2015
      Cevapla

      5sifaci gerisi full buyucu

    • kratos 30 April 2015
      Cevapla

      4 ejder eğit 15 tane dev 2 yıldıZ almak için gerisi okçu sonra klandan ful duvar yıkıcı iste

    • 62 level 10 June 2015
      Cevapla

      Kardeşim Sen 3 Ejder 9 Sihirbaz 44 Okcu 44 Barbar 2 bombacı Barbar Kral öyle dal ben öle daliyom

    • 52525225 18 June 2015
      Cevapla

      En iyisi buyuler 2 tane 4 seviye yildirim buyusu 100 tane okcu 40 tane barbar 8 tane dev 1 tanede yenileme buyusu ejderi sadece klan savasinsa kullab

    • aliş 1 July 2015
      Cevapla

      full ejder

    • ata 25 December 2015
      Cevapla

      28 büyücü 3 ejder kalan yer dalkovuk barbar kral okçu kraliçe 1 zehir 2 yıldırım 1 atlama 1 öfke

  4. ranf 2 June 2014
    Cevapla

    Balonunda alan etkisi var kardeşim ejderha gibi oda lütfen yukarıdaki yazıda ki bu hatayı düzeltin

    • SuleymanTR 12 August 2014
      Cevapla

      Aynen.

  5. Musa Cap 6 August 2014
    Cevapla

    Arkadasım 2. Sevıye 3 ejder 12 dev 5 balon gerısı okcu yap hava savunmasıjı yık sonra yer savunmasının oldugu yere blon gonder ama balonu 3 sevıye yap klan kalesıne sıfacı ıste kpyu dumduz edersın buyuyude 1 ofke 2 ıyılestırme yap devle okcunu 4 yap rahat alırsın

  6. Mirsaleh 8 August 2014
    Cevapla

    bana klanda Ejderha verisdiler Ejderha super bisey

  7. mahmud 20 August 2014
    Cevapla

    Arkadaslar ben ejder accam yerim 130 nsl saldiriyim hangi buyu leri cikariyim buyu yerim 2 ama 3 olacak

  8. orxan 21 August 2014
    Cevapla

    qartas mene 10cu seviyeye getir

  9. orxan 21 August 2014
    Cevapla

    mene p.e.k.k.a verin 20ejderha koy binasi 10 cu seviyede olsun x topu

  10. nesil 18 September 2014
    Cevapla

    Bence ecderha cok kotu balon en iyi ucan birimdir

  11. Berkin Ekiz 1 October 2014
    Cevapla

    Arkadaşlar 130 asker yapabiliyorum ne yapmalıyım ??? kışla seviye 7

    • Ossen7 5 October 2014
      Cevapla

      15 dev 3 duvar yıkıcı geri kalan büyücü-okçu

    • Ossen7 5 October 2014
      Cevapla

      200 askerlik ve 3 büyülük yerim var kışla 9 seviye en iyi ordu nasıl olur?

      • efdal 8 January 2015
        Cevapla

        Klan sawası icin full ejder

      • Ben 15 February 2016
        Cevapla

        OKUMAYA ÜŞENME EMİNİM İŞİNE YARAR !!!!! 3 sifaci 15 dev 8 buyucu 4 duvar kirici gerisi okcu goblin 3 tanede sifa. goblinin yuksek sv ise 1 kislaya full barbar birine full goblin. ikisine full okcu egit ganimetin dibine vurursun. 10 ejderle dalicaksan 3 yildirim yildirimin 5 sv ise 2 yildirim 1 ofke bide deprem buyusu en etkilisi

      • ali 3 July 2016
        Cevapla

        2 öfke 1 şifa 5 ejder 2 balon 5 dev geri kalan okcu bence iyi

    • Selim Yılmaz 7 October 2014
      Cevapla

      Ordu kamplarının seviyesini yükselt 🙂

      • arda 10 October 2014
        Cevapla

        hiç yökselmenize gerek yok benim bi tane 1 sw ordu kampım var ve en az 20 tane ejderham ver noldu

        • yalanacevap 9 March 2015
          Cevapla

          ordu kampları son seviye olsa max 12 ejderhaya izin veriyor oyun, sende nasıl 20 oluyor acaba?
          ya da daha kısa bir cevap yazayım; yalandan kim ölmüş 😀

          • Mert 9 June 2015

            Aynen öyle . Ufak at biraz Arda .

          • arda haklı 27 June 2015

            Eğer hile yaptıysa olabilir

          • muhammed 14 July 2015

            ezik daha barınma alanlarını bilmiyor 😀 barbar okcu ggoblin 1 dev balon domuz 5 duvarcı dalkavuk 2 sihirbaz 4 şifacı 14 ejder 20 pekka 25 valkyrie 8 cadoloz (cadı) 10 golem lavtazı 30

          • muhammed 14 July 2015

            yanlış yazdım cadı 12

          • diriliş ertuğrul 25 December 2015

            daha fazla

      • destek 25 December 2015
        Cevapla

        aynen

    • ccoll 16 May 2015
      Cevapla

      Once ordu kamplarini yukseltmelisin

      • muhammed 11 July 2015
        Cevapla

        Bir servere bagli oyunda hile yaparsan bakimda banlanirsin

    • Öşex 12 December 2015
      Cevapla

      130 ne kardeş 200 yap onu acilen sonra yıldırım ejder gir 7thde çok etkili bi yöntem.2AD var zaten biri gidiyo.kslerde hep 3 star alırsın

  12. Deniz 7 October 2014
    Cevapla

    En güzel asker kadrosu 8 balon 7 büyücü 1 ejderha 20 Barbar 30 Okçu 2 Valkyrie büyüler 2 öfke 1 şifa süper oluyo aşırı zor köyleri çooook zooorr köyleri 2 yıldızla alırsın bence bu askerleriniz ve büyüleriniz varsa kesinlikle böyle saldırın Not: Barbar Okçu seviye 5 balon 3 büyücü 4 ejderha 2 Valkyrie 1 böyle saldırın tavsiye edilir :))

    • can 2 September 2015
      Cevapla

      sen akıllı mısın kardeş balon ,büyücü ,ejderha valykre mi hayatta 20 barbar 30 okcu nerden çıktı güldürme beni bir de en iyi kadro bymuş kim bilir belki 30 – 40 lewelsindir

  13. arda 10 October 2014
    Cevapla

    ben ejderhamı hava savunması ve koy binasını yıkmak için kullanıyorum ve bazen duvarları ve arladaşlar lütfen küfür yazmayın! herkese iyi oyunlar.

  14. emir 22 October 2014
    Cevapla

    37 levelim ve hangi orduyla saldırsam diye düşünüyom

    • 43 lvl’im 2 February 2015
      Cevapla

      Emir ejderin varmı?varsa 2 ejder 4 dev 40 barbar gerisi okçu dal… Eğer ejder yoksa 6 dev 41 barbar 1 şifacı 5 okçu dal..

  15. hakan 30 October 2014
    Cevapla

    bu kalkan olayı ne 1 günlük kalkan diyor aşağıda 5 gün bekleme süresi yazıyor 5 günlük kalkan mı yani

    • furakn 6 January 2015
      Cevapla

      160. Yerlik ordu kqmpim var neyse saldiriyi ejderim yok dalkaviyum yok

    • Gaz-Oz 22 January 2015
      Cevapla

      Hakan, kalkanı aldıktan 5 gün içerisinde kullanabilirsin. Bekleme süresi bunu ifade ediyor. Kullanımı da 1 gün 24 saat geçerli. Yani kalkanı açtığın anda 24 saat geçerli oluyor. Arada oyun oynarsan kalkanı bozmuş oluyorsun. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    • gorkem 14 February 2015
      Cevapla

      benimde dikkatimi çekti yanlış girilmiş kalkanların süresi güncelleme olursa düzeltirler belki

    • Alperen 23 February 2015
      Cevapla

      evet

  16. ahmat 5 December 2014
    Cevapla

    bence ejderin süresi ve maliyeti düşürülmeli lütfen düşürürmüsünüz lütfen daha iyi bir oyun olur

  17. 72lv 9 December 2014
    Cevapla

    1 gunluk kalkan aldım dıyelım 5 gun sonra bıda alabırsın o nlamda

  18. cyber 13 December 2014
    Cevapla

    4 nasmak çok zor

  19. 19 level 6 lwl köy binası 16 December 2014
    Cevapla

    Arkadaşlar elmas çook zor bulunuyor. kışlam da 6 lwl bana yardımcı olur musunuz ? nasıl saldırabilirim. kalanın adı Savaşçılar

    • ali 3 July 2016
      Cevapla

      ordu kampı alan kaç

  20. Berkan 18 December 2014
    Cevapla

    Ejder genelde klan savaşı için kullanılıyor ve savaşı kazanmaya çok yarıyor

    • Çepin Özkuş 22 May 2015
      Cevapla

      Ejderhayı öfke büyüsü ile birleştirmek çok etkili bir yöntem olacaktır.

  21. Kastamonulu Kertenkele Kerem(KKK) 20 December 2014
    Cevapla

    Arkadaşlar golem attack saldırısını bilenler varmı golemim var ama boşuna kullanıyorum resmen 8.seviye köy binasına göre taktik lütfen:)

    • anonim 3 July 2015
      Cevapla

      2gol bas 6tane duvar kirici bas 2pekka bas geri kalan buyucu yap derim

    • Ben 15 February 2016
      Cevapla

      Kardeşim duvarlar birbirine yakin ise 6 duvar yikici uzak ise 4 tane bas 2 golem 2 pekka 1 binici ( klan kalesini cekmek istiyorsan ) gerisi buyucu klan kalesine de 6 buyucu a . 2 sifa 1 ofke bas her turlu koyu fullersin

  22. Doğukan 20 December 2014
    Cevapla

    135 yerim kışlalar 8-5-5 ne önerirsiniz asker seviyelerim ise barbar,okçu,goblin,dev 3 level. Balon,sihirbaz duvar yıkıcı,yıldırım,can 2 level (büyü fabrikası 2 level) Şifacı ise 1 level

    • Öşex 18 September 2015
      Cevapla

      2 golem çıkardıysan 2 pekka,1 tane çıakrdıysan 3 pekka çıkar.Yeteri kadar duvar yıkıcı al.Gerisi büyücü.Genellikle kara saldırısını böyle yapıyoalr ama gene de karşı kaleden ejder çıkmasına karşı ejdersiz gitme klandan iste bi tane.Ejderhayı öldüremezsen çok fena savunur çünkü havaya vuracak büyücün var bi tek onları da arkadan salıyosun pekkalar çok hasar görür

  23. thsnerctin 21 December 2014
    Cevapla

    180 kisilik ordu icin taktigi söylüyorum ;
    1.Adım: 6 tane ejderi savunmalarin saglam oldugu taraftan saliyoruz .
    2.Adım: 15 tane balonu, ejder dıştaki kuvvetleri yok edip iceri girdikten sonra salıyoruz.
    3.adim: Öfke büyünüz varsa kac tane basabiliyorsanız basın ve kullanın yoksa iyilestirme büyüleriyle iyilestirin 🙂
    NOT: 1400 kupa altında kesinlikle 100 de yüzdür !!!

    • adsız 19 April 2015
      Cevapla

      harcadığın iksir aldığın iksirden fazla oluyor ve zarardasın 😀

  24. zaaaa 22 December 2014
    Cevapla

    fullllll ejderle dalıyorum köyleri dümdüz ediyorum

    • can 2 September 2015
      Cevapla

      ganimet kasamssin ama çok saçma kupa mi kasiyon öylede çok saçma olur ejder klan savaşı kurtarıcısıdır binicide öyle

  25. Efe Çelik 2 January 2015
    Cevapla

    Beyler bakin5 tane 5. Seviye p.e.e.k.a 5 tane 4 seviye ejder geriye kalan golbin. 2tane ofke 2 can 1 de dondurma buyusu bitti ama p.e.e.k.a. sagdan bi kactane soldan bikactane

    • can 2 September 2015
      Cevapla

      kardeş bu kadar saçma konuştuğuna göre kendini 100 150 lewel göstermeye çalıştığına göre 20 40 lewelsindir 😀 .

  26. futkan 3 January 2015
    Cevapla

    Ejderha kaç sevuye köy binasında açılıyor ?

    • Eren 26 July 2015
      Cevapla

      7’de açılıyor. Maliyeti ise 1 milyon 500 bin’dir.

  27. berkay 3 January 2015
    Cevapla

    Ejderi klan savasindpa kukullaniyom sadecd onun disinda kotu baya iksir istiyor onun yerine kara iksir sondasini acip barbar kral alin ben o hatayi yaptim hic kullanmiym ejder kra ise +savunma ve + saldiri

  28. omer 3 January 2015
    Cevapla

    Beyler kb 7 savaşlarda ganimet ve kupa kasmak istiyorum hangi askerlerle saldirmami tavsiye edersiniz (kisla9)

  29. Trolle 3 January 2015
    Cevapla

    Kararsız kaldım sizce ejderha mı açıyım yoksa binici mi açıyım hangisi daha yararlı olur ve daha çok ganimet alırım ?

    • can 2 September 2015
      Cevapla

      GANİMET KASCAKSAN İKİSİNİDE AÇMAK ÇOK SAÇMA OLUR ONLARİ KS DE KULLAN BİRAZ MANTİKLİ DUSUN

  30. efdal 8 January 2015
    Cevapla

    Klan sawsı icin full ejder dalın 3 de yıldırım not:kara iksir veya altın icin dalın iksir istiyorsaniz binğciyle dalın ama dew bonbaları patlatmaya calısınbinici en az 3lvl osun 66 lewelim kralı im bes oluyor

  31. clashofclans 16 January 2015
    Cevapla

    Klan savaşında etkili ya 5 tane yıldırım (cehennem kulelerinden kurtulmak için )
    Ya da 3 öfke 2 şifa 12 ejderha klan kalesine de 1 tane 13 ejderha , yanlız cehennem kuleleri büyük tehtit…

  32. arap nuri 21 January 2015
    Cevapla

    12 duvar yıkıcı, 12 dev, 20 goblin, 20 barbar, geri kalan okçu.. büyüler ise 3 şifa, 1 öfke.. ganimet için ideal ordum bu.

  33. Özgür 27 January 2015
    Cevapla

    Beyler hepinizi okuyorum ancak şöyle düşünüyorum bu verdiğniz saldırı taktikleri değişir her saldırı taktiği rakibe göre belirlenir o yüzden kendinizi yormayın bence

    • kratos 30 April 2015
      Cevapla

      kardeş yaptığımız takdikler genellikle oetalama takdikler her saldırıya uygun ama örneğin şifacı eğitiyosN hava savunmasını saçma şekilde yerleştiren birine dalarsın rakip beşirler orda haklıaın

  34. Mehmet 31 January 2015
    Cevapla

    Ejderha ne lan geç hazır oluyor 2 tane bastın 1 saat bekle yeniden bas 9 tane 2 sv ejder 270 000 alacağımız ganimetin 2 katı laa

    • can 2 September 2015
      Cevapla

      ejderle çoklu oyuncu savaşlarına katılmakla olan düşüncene katiliyorum ama 1 saldırın 135 bin iksir mi senin benim 300 e 300 400 e 400 falan ne bicim ganimet kasiyon kardeş birde belki zaman gerektiren askerlerden kullanıyorsundur o ganimetide 1 saatte aliyorsundur

  35. 43 lvl’im 2 February 2015
    Cevapla

    Abiler eniyisi 3 ejder 50 barbar 55 okçu 4 dev… Önceden böyle dalmadım hep yenildim şimdi 3 günde altın 3 oldum ve ganimetlerim yükseldi sizde yepın böyle..süper

  36. 43 lvl’im 2 February 2015
    Cevapla

    Masıl bi orduyla dalsam?açık askerlerim kışlada ejder izbe kışlada dalkavuk.. Cevapları alayım kampım 165 kişilik…

  37. 154 level 3 February 2015
    Cevapla

    Bence en güzel asker takdiği görme önden sonra arkasın Cadı takdiği

  38. alper 5 February 2015
    Cevapla

    Klan savasinda gelecek ejder saldirisina karsi klan kalesine hangi birimi destek almalıyım?

  39. berk 6 February 2015
    Cevapla

    KLANDA 15500 KUPAMIZ VAR DAVETLİSINIZ

  40. berk 6 February 2015
    Cevapla

    Klan ismi BASKIN

    • görkem 17 March 2015
      Cevapla

      kardeşim hiç düşünme ordu kampın 180 se 9 ejderi bas klan savaşlarında artislik yaparsın

  41. gorkem 14 February 2015
    Cevapla

    41 level hesabım satılır 500 teleden isteyen e-mail göndersin bana normal kışlamda şifacıya kadar açık askerler var kara kışlamdada dalkavuk açıkıtr

  42. gorkem 14 February 2015
    Cevapla

    1 ay sonra 550 teleden satıcam bu ay ki fiyat 500 yüzdür

    • isimsiz 4 June 2015
      Cevapla

      o fiyata satın alan mal olur mu ki ? 🙂 olursa söyle de haberimiz olsun

      • muhammed 11 July 2015
        Cevapla

        Harbi 😀 bi adam alamaz ben 83 luk hesabimi 50 tlye zor sattim 😀

  43. gorkem 14 February 2015
    Cevapla

    45 level olunca hesabım 750 normal fiyatından verilir

  44. huso 18 February 2015
    Cevapla

    En iyi ganimeti nerde kasariz ve nasıl girmemiş lazim ….. Lvl 47

  45. clashh 28 February 2015
    Cevapla

    Ejder en iyi birimlerden biri ama hava savunması 2.seviyeden sonra ejdere çok hasar veriyor

  46. görkem 20 March 2015
    Cevapla

    arkadaş 180 ordu kapım en iyi saldırı taktiği var mı not:ejder açık

    • BURAK 28 May 2015
      Cevapla

      9 ejder bir şifa buyusu 2 de öfke büyüsü klan savaşlarında yer gök aşk 🙂

  47. Tolga 20 March 2015
    Cevapla

    arkadaşlar benim ordu yerim 170 ejderhayı daha yeni açtım nasıl bi taktikle saldırabilirim?

    • 132level 6 July 2016
      Cevapla

      full ejder 1 şifa 2 öfke büyüsü klan kaleside ejder koy gerisi balon

  48. 70 level 3 April 2015
    Cevapla

    Ordu kampı sınırım 200. Kışlalarımda da PEKKA ve Walkriye ye kadar açık. Klan savasinda hangi orduyu kullanayım?

    • 91LW 5 July 2015
      Cevapla

      Dostum tuhaf tuhaf sorular soruyosunuz söyle anlatayım klan savaşında söle saldırırsan daha iyi olur diye bişey yok saldıracağın köy seviyesine ve düzenine göre değişir senin seviyende 2 tip saldırı var birincisi 10 ejder klan desteği olarakta 6 sevye balon 3 yıldırım şeklinde 2.saldırı tipi pekka golem büyücü kombinasyonu bunu hiç anlatmıyim çünkü bol pratik ve izlemeyle yapabilirsin kolay gelsin.

  49. dsıjfxv 4 April 2015
    Cevapla

    KARA İKSİR SONDASIMI EJDERMİ

    • emiralp 27 May 2015
      Cevapla

      ejder

      • can 2 September 2015
        Cevapla

        ejder her şey deil beyler

  50. ismail 4 April 2015
    Cevapla

    Ya arkadaş böyle ejder olmaz hemen dağılıyor lütfen bu düzeltilsin ya da direk savunmalara dalsın

    • 91LW 5 July 2015
      Cevapla

      Dostum ejderhayı kontrol etmesini bilirsen hiç biryere dağılmaz farzedelim köy yuvarlak biçimde ve duvarların etrafına kışla sondalar gibi ıvırzıvır yerleştirilmiş önce barbar kralı sal ve etrafı temzlemesini bekle sora barbarın öldüğü yerden itibaren bir ejder bırak onunda temzlemesini bekle ve gedik açıldıktan sora yay şeklinde sal ejderleri doğrudan yayı çektiğin hizadan içeri doğru gireceklerdir

  51. volkan 11 April 2015
    Cevapla

    ben köy binasını 10 yaptım ama çok pişman oldum 9 a geri döndüremem mi

    • emirhan 3 May 2015
      Cevapla

      böyle birşey yapman imkansız zaten bu oyundaki en büyük hata ana binayı erken basmak….

  52. volkan 11 April 2015
    Cevapla

    ganimet hiç gelmiyor

  53. YUSUF 18 April 2015
    Cevapla

    ordu kampının barınma alanı 165 sizce hangi birlikler yapayım.

  54. semih 24 April 2015
    Cevapla

    Hava savunmasının dibine kadar yaklaşıpta farklı yere giden tek birim ejder 😀

    • Gaz-Oz 1 June 2015
      Cevapla

      Ejderden ejderci anlar… Her ne olursa olsun düzenleme ile absürt hareketleri engellendi. Ancak stratejisi en yakın nokta. Klan savaşlarında hava patlatıcısı ve hava savunma birimlerine göre uygun noktadan giriş yapın. Girdiğiniz yerin sağ ve solunda barbar kral ve okçu ile (ya da bir ejder vererek) temizleyin. Ejderleri göbekte bulursunuz. Öfke ile kullanın ve mümkünse klan kalenizde binici ya da balon bulunsun. Bu öneri sadece KLAN SAVAŞLARI içindir. Haricinde kullanmanıza gerek dahi yoktur. En fazla klan savunması içindir.

  55. bahadir 3 May 2015
    Cevapla

    Ejdere 5. Sw gelsin topuz filan ekleyin kuruna 4 sw hic isime yaramiyor 125 seviyeyim

  56. Ahmet 9 May 2015
    Cevapla

    beavoolf klanına gelin

  57. kuzey 9 May 2015
    Cevapla

    bakın orduda ejder yoksa şöyle yapın 20-22 dev 3 barbar 3 okçu 3 dalkavut 6 balon 2 şifacı büyüler 1 yıldırım 1 şifa coşuyo yaaaa klandanda yaban yada ejder,büyücü falan isteyin olay %100 dehşetçi

  58. onur 11 May 2015
    Cevapla

    byler ilk önce 4 tane şimşek büyüsüyle hava savunmalarini yok edin sonra geri kalan ejder köyü dümdüz eder

    • Gaz-Oz 1 June 2015
      Cevapla

      en iyi saldırı metodu Belediye 8/9 farketmez, 100/110 barbar ve 100/110 okçu. Öncelikle tüm barbar ve okçularınızı bulunduğunuz seviyedeki barbar ve okçuyu son seviyeye geitirin. Eşit sayıda basın. Sadece ölü köy ararken sıkılırsınız ama min 10 next sonra ya da maksimum 50 next sonra ölü köy bulursunuz. maliyet olarak düşük kazanç olarak fazladır. Ejder için full ejder ve büyü için minimum 1,5 saat beklemek yerine 20 dk. bir savaş yaparsınız. Emin olun 2 saat hızlandırma basabilirseniz _ki taşlar bunun için var_ depolarınız full dolacaktır.

  59. Furkan 19 May 2015
    Cevapla

    Beyler kislayi 9 a vericem deneyim puaniyla ilgisi var mi verebilir miyim 47 levelim

    • Gaz-Oz 1 June 2015
      Cevapla

      Furkan yoktur, ama cok erken geldi bana. Yine de sen bilirsin.

    • 91LW 5 July 2015
      Cevapla

      Kışlayı nekadar erken 9 yaparsan okadar iyi klan savaşında ejderle alamayacağın 7 seviye koy kalmaz sora ki ilk hedefin ejderi geliştirmek olsun ozaman 8 seviye koyleride rahatlıkla alabilirsin

  60. emiralp 27 May 2015
    Cevapla

    pekka yı açıyorum
    58 lvl. lim.
    köy binam daha yeni sekiz oldu.

    • emiralp 27 May 2015
      Cevapla

      deneyiminle hi,bir alakası yok gerizekalı
      köy binan 7 olsa yeter

      • Çevapçı 7 September 2015
        Cevapla

        kendine salak dio ya

  61. Mehmet 28 May 2015
    Cevapla

    Köy binan 7 ise verebilirsin bu arada koy binam 8 72 levelim erken basma degilim

  62. gencgamer 8 June 2015
    Cevapla

    Ejderha klan savaşı için muhteşem bir asker dolum süresi biraz inse çok iyi olacak

  63. 62 level 10 June 2015
    Cevapla

    *Kristal 3 üm * Köy Binam 8 *Kışla*9 * Kara Kışl 2
    Ne ile Daliyim Sizce? ( Ganimet de var)

  64. samet 12 June 2015
    Cevapla

    bence en iyi pekka çünkü 4 seviye ejderha 3 seviye pekkayla aynı güçde pekka rahatlıkla daha güçlü neyin kafası

    • 91LW 5 July 2015
      Cevapla

      sevgili dostum bu karşılaştırma çok yersizdir biri hava birimi biri kara birimi 2 sinede etki eden savunmalar farklı tasarlanmıştır.Bazı köylere havadan bazı köylere karadan daha iyi girilir önemli olan bunu bulup ona göre ejder yada pekka ile dalmaktır.

  65. clash samet 14 June 2015
    Cevapla

    ejderhamı pekkamı hangisi arkadaşlar

  66. Pro 24 June 2015
    Cevapla

    Ben ejderi 33 levelde açtım çok memnunum ejder hem savunma olarak hem de atak olarak çok iyi.

  67. clash cem 27 June 2015
    Cevapla

    ejderha 5.seviye geliyor !!!!!!

  68. GRUR için SAVAŞ 1 July 2015
    Cevapla

    Ejderi 5 Yaptım süper iş Görüyor

    • mustafa 3 July 2015
      Cevapla

      iş görüo da keşke bazenleri biraz salaklık yapmasalarr

  69. feqani 3 July 2015
    Cevapla

    arkadaslar kimin klani yoksa aze iperya klanina buyura biler klan seviyesi 2

  70. katilcan 16 July 2015
    Cevapla

    Ganimet kasmak için 1 tane golem eğit 2 tane ejder 100 goblin 5 duvar yıkıcı 30 okçu:En az 9.Seviye köy binasının tam merkezindek ikara iksir,iksir ve altın depolarınının hepsini alırsınız.Zaten 1 tane golemi attıktan sonra 2 ejder atın ki savunmaların hepsi goleme saldırsın aynı zamanda ejderlere de saldırılarken…Uyyyyyy ganımet sende dostum.

  71. Çepin Özkuş 24 July 2015
    Cevapla

    ejdarı 4 yapın pekkayıda 3 bunlardan bi ordu kurun

  72. Çepin Özkuş 25 July 2015
    Cevapla

    Klan Savaşı Kadrosu 3 ejder 2 pekka 6 golem 22 zehirbaz bunlayla alın savaşı haydin.

  73. aykaya 1 August 2015
    Cevapla

    benimki de 5 ama direk belediye binasına gitmiyor

  74. 77 lvl 6 August 2015
    Cevapla

    Arkadsşlar ordu önerseniz 77 lvlim

    • ali 3 July 2016
      Cevapla

      sen olan birlikleri ve seviyelerini yaz

  75. 41 Level 9 August 2015
    Cevapla

    Köy Binam 6 Askerler Son Svy Ordu Kampım 150 asker alıyo ne önerirsiniz. Askerler full. (Ganimet için)

  76. ataer 28 August 2015
    Cevapla

    ejder muhteşem bir hava birliği 180 yerim var 9 ejder büyü olarak 4. seviye 3 adet yıldırım

  77. Öşex 15 September 2015
    Cevapla

    Beyler yazıda Balon-Ejderha saldırısına maliyetli demiş ama Full ejderli ordudan çok daha ucuz oluyo.Sizde böyle yapın bence 4 veya 5 ejder gerisi balon.Azcık da dalkavuk.Klan kalesinde ejderha olmadığını biliyosanız full balon basın derim 10 ejderden çok daha etkili olacaktır.Ejder varsa klan kalesinin ordan basın ejderhaları sonra biraz bekleyin ejderlerin tek amacı karşı ejderi indirmek değil aynı zamanda balonları korumak.İyileştirme büyüsüle hava savunmasına kadar gelmelerini sağlayın sonra allahuakbar diyip salın balonları.Zamanı dert etmeyin hava savunmasız balonlar 30 sn de dümdüz eder köyü 😀

    • katilcan 17 September 2015
      Cevapla

      kç lvlsn

      • Öşex 12 December 2015
        Cevapla

        79

  78. Badyguard 7 October 2015
    Cevapla

    Klan savaşında herzaman 1 tane binici bulundurun kaleyi çıkarmak için sonra 2 tane lav tazısını hava savunmasına gönderin onu oyalarken arkadan balon gönderin 24 balonun 18 tanesini gönderin 6 tanesi kalsın öndeki balonlar ön savunmayı düşürdüğünde geri kalan 6 balonu gönderin ve büyü olarak (2 öfke 2 iyileştirme 1 dondurma) önce öfke büyüsünü çapraz olarak atın ve hemen ardından iyileştirme büyüsünü atın ve arkadan büyücüleri gönderin. Birlikler ( 2 lav tazısı,24 balon,10 büyücü- klan kalesinde 1 tane binici gerisi dalkavuk)

    Edit; kötü yorumlarınızı kendinize saklayın benim stratejim bu

  79. kürşad 8 October 2015
    Cevapla

    Hem suresi uzun hem maliyeti fazla guncelleme lazım.

  80. ADMİN 15 October 2015
    Cevapla

    yıldırım buyusuyle hava savunmasını alın sonra ejderlerı salın %100 olur garanti

    • REİS 7 November 2015
      Cevapla

      kardesım o kb 7 ıcın %100 . kb 8 de iyi dizmişse 3 alamazsın.

  81. Mehmet 28 October 2015
    Cevapla

    Köyümü satıyorum almak isteyen varsa cvp bekliyorum

    • Fatih 23 March 2016
      Cevapla

      Ne kadar

  82. muhammed ali 11 November 2015
    Cevapla

    belediye binası 10 ejderha 5. seviye 20 tane alıyom köyü silip süpürüyolar

    • Yumurta 23 November 2015
      Cevapla

      kendini güçlü göstermek için diyorsan ve 20 ejder diyorsan belliki 3-4 levelsin ben 55 levelim 3 yıldırım 10 ejder kral kaleye de büyücü köy dümdüz

    • hhhhh 6 May 2016
      Cevapla

      Yalan soyleme la en fazla 12 ejder olur

  83. koçero 30 November 2015
    Cevapla

    3 ejder 90 okçu 2 öfke 1şifa büyüsü bana yetiyo
    Kışlalarımın leveli düşük

    • koçero 30 November 2015
      Cevapla

      Ordu kaplarinin olcakti

  84. Atakan 6 December 2015
    Cevapla

    Ejder kaçıncı kışla

  85. Lazoglu 6 December 2015
    Cevapla

    Beyler ordu Kampı 170 nelerle saldirabilirim th 7

    • Cahangur 27 April 2016
      Cevapla

      200 kisilik ordu kammpi

  86. HAKTAN ÖZDOĞAN 14 December 2015
    Cevapla

    Beyler Ejderi 38.lvl de açmış adamım hava atmayın=D =D =D =D =D =D =D =D =D =D

    • Arda 6 February 2016
      Cevapla

      olm ejderi 2ye basmak için ne kadar iksir istiyor ejderin acılmasına 7 saat var bendeki iksir 1.000.000

  87. Balyazar 20 December 2015
    Cevapla

    Ejderiri 3 emi basiyim pekkayo 2 yemi basiyim

  88. Of 18 January 2016
    Cevapla

    Ejderi yukseltirken oyunu sildim sonra tekrar yükledim ve artik ejderin suresi azalmiyo ne yapabilirim

  89. Samet 27 January 2016
    Cevapla

    Ejder yükselirken unuttum labaratuvaru yukselttim inşaat gösteriyor. Iptal oluşmuştur. Ejder

  90. çankal 31 January 2016
    Cevapla

    ben goblın kral isıyorum

  91. Çepin Özkuş 19 February 2016
    Cevapla

    Önzelikle pekkay la saldırırken köyün köşelerine 4 erli salın arkadan lav köpeciği salın ve biraz da sihilbaz la rakibi dümdüz edecekzinis.

  92. Fu 9 March 2016
    Cevapla

    Beyler kaçıncı seviye belediye binasında ejder alınıyo

  93. Talha king 13 June 2016
    Cevapla

    Ejderi mi açayım öfke büyüsünü 4 e mi lütfen yardım edin

  94. İsimsiz 26 June 2016
    Cevapla

    Full eder basın saldırin köyü fuLLiyor.

  95. Emre Sinam 8 October 2016
    Cevapla

    Valla hepiniz oynamayı bilmiosunuz benim bb 8 ejder 3. seviye 3 yıldırımı bir hava savunmasına atıyom. Geriye kalan 10 ejderi de salıyom köyü kesin alıyosun eğer klan klaende se ejder varsa alamaycağın köy yok

Leave a comment