Dev

Dev



Bu iri adamlar sakin görünebilirler ama onlara bir kule veya top gösterin, bakın nasıl da öfkeleri hiddetleri ortaya çıkıyor! Yavaş ama dayanıklı olan bu savaşçılar en iyi hasarı vermek için kullanılırlar.

Devler çok fazla hasar alabilen devasa birliklerdir ama kapladıkları yere göre çok az hasar vermektedirler. Öncelikli hedefleri savunma birimleridir, bu yüzden kalabalık gruplar halinde bir köyü felç etmek için çok faydalıdırlar. Yüksek can değerlerinden dolayı, oıyuncular devleri ilk olarak yerleştirirler ve diğer birimlerden hasar beklemektedirler.

Saldırı Stratejisi
İyi bir saldırı stratejisi ordu kampınızı devler ve okçularla doldurmaktır; İkisi birlikte kullanıldıklarında bir köyü kolayca yıkabilirler. Savunma birimlerinin dikkatini dağıtmak için devleri kullanın ve gerisini okçulara bırakın. Saldırınızın başında en yakın havan toplarına ve/veya sihirbaz kulelerine devlerinizi gönderin. Yolu açmak için duvar yıkıcıları kullanın. Devler bu birimleri yıkar yıkmaz goblinler veya okçular gibi daha düşük can değeri ve yüksek hasarı olan birliklerinizi gönderebilirsiniz.

Devlerin çok fazla canı olmasına karşın düşük hasarları ve düşük hareket hızları vardır, bu yüzden onları grup olarak kullanmanızda yarar vardır. Grup şeklinde yerleştirilmiş savunma birimlerine karşı zayıf kalacaklardır.

Devleri, diğer birimleri korumak amacıyla düşük maliyetli et duvarları olarak görebilir, kullanabilirsiniz. Bir diğer strateji ise birçok devi, arkalarından takip eden bir veya birden fazla şifacı ile birlikte göndermektir. Fakat şifacıların hava savunmalarına karşı zayıf birimler olduklarını unutmayın.

Genel olarak devler, barbarlardan daha iyi dikkat dağıtıcı birlikler oluyorlar, çünkü can değerleri barbarlarla karşılaştırıldıklarında çok daha fazladır. Bu sebepten dolayı havan, top veya alan hasarı veren diğer savunma birimlerine karşı zayıftırlar.

Savunma Stratejisi
Devler favori hedeflerinin belli olmasından dolayı, yaylı tuzaklara kolay bir şekilde yem olabilirler. Bunu lehinize kullanın ve duvarlarınızın arasına stratejik boşluklar bırakın. Bu boşlukları tuzaklarla doldurarak (çoğunlukla yaylı tuzaklar) devlerden kolayca kurtulun.

Devler klan kalesinde kullanılabilecek epeyce iyi birer savunma birimleridir. Yüksek can değerlerinden dolayı, saldırı birimleri bu devlerle gereğinden fazla zaman kaybedeceklerdir. Bu da düşman saldırılarının ertelenmesi anlamına gelir. Ancak, klan kalesinde dev kullanmakla ilgili olan sorun, devlerin 5 hanelik bir yer kaplamasıdır. Bu, eğer düşmanın çok fazla birliği varsa ve savunmadaki devleri tek vuruşta öldürecek gücü varsa, 5 adet barbar kullanmanın daha mantıklı olduğu anlamına geliyor, çünkü düşman birlikleri ikinci birer atış yapmak zorunda kalacaklardır. Bu yöntemle süreç 5 katı uzamış olacaktır.

Yükseltme farklılıkları

  • Devler 6. seviyede büyük bir görsel değişikliğe uğrarlar.
  • 1. seviyede ve 2. seviyede, Devler kahverengi bir gömlek giyerler ve bellerinde kırmızı bir kemer ve bakır bir toka bulunmaktadır.
  • 3. seviyede, devlerin görünümüne siyah metal bir manşet ve ellerine de metal bir muşta eklenir.
  • 5. seviyede, devin siyah metal rengindeki manşet ve muşta donanımları altına dönüşür.
  • 6. seviyede, manşet ve muştalar siyah metale yükseltilir. Aynı zamanda kırmızı bir sakal ve siyah deri bir pelerine sahip olur.

 

Ordu kampına tıkladığınızda, tüm devler yumruklarını sıkar ve göğüslerine birkaç kez götürürler. İnsanların parmaklarını kıtlatmasına benzer bir görünüm vardır. Oyun içinde eğer devlere yakından bakarsanız, yumruklarını sıktıklarında gözlerinin olmadığını görürsünüz.

Tam olarak yükseltilmiş ordu kamplarında toplam olarak en fazla 48 adet deve sahip olabilirsiniz. Bu sayı, tam olarak yükseltilmiş klan kalenizde de 7 tanesini barındırırsanız 55’e çakabilir.

Devlerin düşük hasarları görsel olarak yumruk attıklarında görülebilir.

Golem dışında, devler saniye başına düşen hasar olarak en düşük hasara sahip karakterlerdir (6. seviyede kapladıkları alanla orantılı olarak 8,6 DPS, yani 1. seviye okçu ve barbarın biraz üstündedir; 7,0 / 8,0)

29 Temmuz 2013 Cadı güncellemesinde devlerin kışla üzerindeki resimleri güncellenmiştir ve değiştirilmiştir. Buna rağmen devlerin oyun içindeki görünüşleri etkilenmemiştir; Ordu kamplarında veya savaşlarda nasıl görünüyorlarsa, devler aynı şekilde görünmeye devam ettiler.

SeviyeSaniye Başına HasarVuruş Başına HasarHasar PuanıEğitim MaliyetiYükseltme MaliyetiGerekli Laboratuar SeviyesiYükseltme Süresi

Seviye 1
1122300250 0 00

Seviye 2
1428360750 100,000 21gün

Seviye 3
19384301,250 250,000 42gün

Seviye 4
24485201,750 750,000 53gün

Seviye 5
31626702,250 2,250,000 65gün

Seviye 6
43869403,000 6,000,000 710gün

Seviye 7
5010011003,500 7,000,000 814gün

Related posts

Acele Büyü

Acele Büyü

En ağır birimlerini bile acele ettir! Acele büyüler, öfke büyülerinin hasar takviyesine sahip olmasa da hareket hızına takviye yapar.

Deprem Büyüsü

Deprem Büyüsü

Yıkıcı depremlerle duvarları ve binaları güçsüzleştir! Deprem büyüleri yapıların kalan isabet puanlarının bir kısmını kaybetmesine sebep olur.

Zehir Büyüsü

Zehir Büyüsü

Düşman birliklerini en iyi bu ölümcül zehir devirir! Bu büyüyü kullanarak geçmek bilmeyen zehirli bir bulut oluşturarak düşman birliklerinin sağlığını yavaşlat ve hızla kurut.

66 Comments

  1. 52 level 12 May 2014
    Cevapla

    JACK WRESTLER adlı klanın lideriyim 35 level üstü online arkadaşları bekliyorum bana clashofclanspoyraz@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz

  2. ferhattttt :D 13 August 2014
    Cevapla

    1 dev 5 barbar dan daha iyidir

  3. 51 lvl 9 September 2014
    Cevapla

    5 oluo benimki barbar 5 okçu 5

  4. Bla bla 10 September 2014
    Cevapla

    Bişey sorcam askerleri yükselttikçe eğitim süreleri de artarmı ?

    • whiterock 21 September 2014
      Cevapla

      Hayır artmaz

    • furko 17 December 2014
      Cevapla

      hayır sadece gücü,canı ve parası artıyo

    • 43 lvl’im 2 February 2015
      Cevapla

      Hayır ama maliyeti artar…

  5. ADMİN MERHABA İLGİLİ MAKAMA 19 October 2014
    Cevapla

    asker geliştirme maliyeti azalsın dev sihirbaz gibi ve daha çok geliştirme olsun dahada güçlensin çok güzelll oyun bunlar yapıldıkca daha güzel olacana inanıyorum bu oyunu herkese tavsiye ediyorum son bişey daha kara iksir biriktirmesi kolay olsun duvar maliyeti iksir olsun bide oyun çok fazla şarjı bitiriyor onuda ayarlarsanız sevinirim ADMİN MERHABA İLGİLİ MEKANA yollarsanız yani oyunu yapanlara sevinirim lütfen yapın bu oyunu 7 den 70 herkes oynuyor tanıdıklarım tanımadıklarım nerdeyse herkezin telefonunda veya tabletinde olması gereken bir oyun BARBAR KRAL ALMADA KARA İKSİRDEN NORMAL İKSİRE DÖNÜŞSÜN LÜTFEN BU YAZIMI OKUYUN VE PAYLAŞIN HERKESE İYİ OYUNLAR DİLERİM.

    • hakan 12 December 2014
      Cevapla

      Bunlar olursa oyunun ne zorlugu olacak ne kadar tad alacaksin?

    • Caner 20 December 2014
      Cevapla

      Kesinlikle ve kesinlikle bu dediklerinin olmaması gerekle oyun dediğin gibi basit olursa bi zevki kalmaz

    • Crazy wolf (80 lvl) 29 May 2015
      Cevapla

      Yavas yavas gelisirsin

      • batuhan 24 January 2016
        Cevapla

        Klan kalem 5 oluyo ve barbsr kral 5 oluyor herkezi ÇAMDİBİ GÜCÜ klanina herkezi beklerim 3 leveliz

      • katilcan 14 April 2016
        Cevapla

        Kardeş 9.Seviye köy binasından itibaren kara iksiri kolay biriktirmeye başlarsın diğer hesabım 9.sv köyü var kara iksir 10 binin altına bile inmiyo sen şuan 7.sv köy binasısın ve ozamanlarda kara iksir kasmak çok zor

    • Gum/Ball 16 February 2016
      Cevapla

      hayatımda duyduğum en gereksiz şey

  6. Komando 19 November 2014
    Cevapla

    Kullanıcı adım komando
    KlanBodrum adlı klanın lideriyim. Klana 25 seviye üstü herkesi beklerim.

  7. Hedrius 11 December 2014
    Cevapla

    Nefes… klaninda yardimci liderim +90 golemi pekkasi 3 devi okcusu 6 sihirbazi bes olan arkadaslari bekleriz

    • Mehmet Ser 5 July 2015
      Cevapla

      Arkadaş sen de ne çok şey istiyon kusura bakma da böyle zor adam bulursun klanına benden söylemesi.

      • The Cruel (KDB 25) 3 March 2016
        Cevapla

        Muhahahahahsedrd eski konuşmalara kopuyorum ya lan ahahsddffa:D:ddxdxd

        • iPhantom 27 October 2016
          Cevapla

          ya aynen canım sıkılınca açıyom okuyom eski konusmalar efso ya adsalygfdasjgdsaudsa :DDD

  8. ylmzov 12 December 2014
    Cevapla

    clup_55 80 ustu arkadasları beklerim levelm 96

  9. nomarrr 18 December 2014
    Cevapla

    Admin öncelikle mrb.Şu Barbar kral 6.seviye köy binasındda açılsa ve kara iksir deposuda 6da açılsa.Barbar kral 5 bin kara iksire alın sa daha hoş olmaymıdı.Lütfen öyle olsunnnnnnnn.Tşkler

    • Fuad 21 April 2015
      Cevapla

      Olmasin

    • sedat 2 May 2015
      Cevapla

      bina 7 de acılması daha iyi, zaman geçecek sen bina 10 olacaksın bu seferde barbar kral kraliçe 5o seviyeye kadar yükseltilsin diyeceksin 🙂 oyundaki herşey ince ayrıntısına kadar düşünülüyor en doğrusu bu şekil bence zamanla mantıklı gelen şeylerde değişiklik yapıyorlar

  10. Bora 24 December 2014
    Cevapla

    Ya son seviye sevin kürkünün Altında altın kaplama olması gerekiyo

  11. hamit kaan 6 January 2015
    Cevapla

    benim klanım parasız tayfadır gelin

  12. thedarkzeck 8 January 2015
    Cevapla

    bişi dicem dev 6. 7. seviye siyah pelerin deil kürk o bn biyerde görmüştüm

  13. craysis 23 January 2015
    Cevapla

    çoook gzl bir oyun

  14. Rıza 27 January 2015
    Cevapla

    3.seviye balonlar saldırıda çok işe yarıyor mu arkadaşlar

    • Coc 22 May 2016
      Cevapla

      5 6 dan önce çok işe yaramaz diye düşünüyorum

    • 78 lvl biri 16 July 2016
      Cevapla

      5 daha iyi yani 🙂

    • KANUNİ S. (78) 16 July 2016
      Cevapla

      DEV İÇİN 6 milyon biraz fazla yha 4.5 felan olsa daha iyi olmazmi??

    • ÖmerR 9 September 2016
      Cevapla

      Hava savunması varsa yaramaz

  15. çağatay 31 January 2015
    Cevapla

    çok güzel okçu ile barbar birde çok kullanışlı dev daha fazla iksir istiyo dev kullanıyorsan kupa kascan demek okçu ile barbar ganimet içindir .

    • osman 13 March 2015
      Cevapla

      ben ilk savaşta devleri gönderiyorum

    • Adsız 1 January 2016
      Cevapla

      Yo devler sadece kupa kasmak için değildir. Asıl amaç ganimet kasmak içindir.

  16. su 2 March 2015
    Cevapla

    Devlerin5 seviyede maliyeti 2250 iksirdir.

  17. terik 4 March 2015
    Cevapla

    çağatay hayır ben 65 okçu 50 barbar 1 şimşek büyüsü 3 yıldız alıyom ve kupa kasıyorum devlerim hiç bir işe yaramıyor sadece iksir kaybı

    • 51 lwl 25 June 2015
      Cevapla

      Biraz gelisince oyle demiceksin ama

  18. ERCAN (74 lvl) 8 March 2015
    Cevapla

    Köy binamı 9 a basmak için sabırsızlanıyorum ama daha okçu kuleleri ve sihirbaz kulelerini yükseltmem lazım.:)
    Ben LİFE klanı lideriyim.+ 60 kalıcı ve klan savaşlarına katılan oyuncuları bekliyorum…

  19. Fuad 21 April 2015
    Cevapla

    Benim devimin seviyesi 6

    • 45lv 26 August 2015
      Cevapla

      napak

  20. 73 lvl 25 April 2015
    Cevapla

    Dev çok iyi ama maliyeti yükseltilip eğitim süresi 30 saniyeye inse şahane olur

    • Barış 21 May 2016
      Cevapla

      30 sn nedir ya belki 90 sn olur bir buçuk dakika o kadar düşük sürede 5 yer kaplayan birlik çıkmamalı

  21. atilla 30 April 2015
    Cevapla

    en kahramanımsı askerler ve güçlü askerler, valkyrie eniyisi bir köye valkyireleri getirin arkasından okçu sihirbaz getirin ve şifacı müthiş bi saldırı olacaktı.

  22. ????? 31 May 2015
    Cevapla

    arkadaşlar ilk önce devleri havana salıyorum sonra havan ölünce okçu veyea büyücü atıyorum yaptığım doğrumu

  23. Mehmet Ser 5 July 2015
    Cevapla

    6. seviye devlerde olan bir diğer değişiklik ise devlerin sadece sakal değil bıyığının da olmasıdır. devlerde en çok güç ve can artışı 5. seviyeden 6 ya geçtiginde oluyor nedense.

  24. batuhan 11 July 2015
    Cevapla

    Evet dogru

  25. 45 Levelim 13 July 2015
    Cevapla

    9 ejder 1 Klan kalesi 20 yse 10 ejder oluyo 1 barbar kralim var 2 simsek buyusu 1 ofke buyusu Yaparsaniz klan savasinda Rahatlikla 6 yildiz alirsiniz Not bunlari 180 kapasiteli Ve k.b si 7 lere soylurum ayrica Klan kaleniz 3 olsun 9 ejder eizden 1 ejderde isteyin Bunu ben yapiom barbar kralimda var untmayin oda devreye gecsin Lutfen yorumumu yanitlayin

  26. Çağan kral 6 August 2015
    Cevapla

    Savaş’ta 15 tane kullanıyorum

    • 64 lvl 7 September 2015
      Cevapla

      15 tane nasil kullaniyorsun biri bana açıklasın lütfen… En fazla 13 oluyor güzel kardesim

      • Asker kardesim 17 November 2015
        Cevapla

        Olrmu kardes 15 de oluyo

      • Balyoz 8 January 2016
        Cevapla

        Ben 27 tane kullanıyom dev 6 seviye olunca önünde hiçbir şey duramıyo BU DEVLER Bİ HARİKA

      • Barış 21 May 2016
        Cevapla

        SANA 13 TANE OLUYOR KARDEŞ 50 DEV DE YAPILIYOR

  27. 41 Level 9 August 2015
    Cevapla

    KB 6 ordu Kampı 150 lik kışla 8 askerler ful. ganimet kasmak için nasıl saldırabilirim

    • 55 lvl kb 6 3 April 2016
      Cevapla

      20 dev gerisi okçu

  28. Asker kardesim 17 November 2015
    Cevapla

    DEVLER SUPER BISI YEAQQ

  29. 19 lwl kardesiniz geldi zsxd 17 November 2015
    Cevapla

    olm ya 107 lvllik carım gitti suan mal mal 19 lvllik bi carda oynuyom pfff

  30. JamiryoQinQ ™ 17 November 2015
    Cevapla

    Merhabalar

  31. PrsToMF 72 lwl 17 November 2015
    Cevapla

    en iyi taktik 15 dev 20 barbar 70 okcu bncce

  32. Yürüyen Uçak 20 November 2015
    Cevapla

    Saolun artık hazırlık yapabilirim

  33. Mert 7 December 2015
    Cevapla

    Devn5svye bastim 6 svye basma acik olsa usenmem basarim

  34. nbr 22 December 2015
    Cevapla

    dev 7 seviye köy bina 11

    • salla sen 1 March 2016
      Cevapla

      biraz daha salla sen

  35. devler harika 17 January 2016
    Cevapla

    golem ve pekkadan sonra en iyi tank 5.seviyede muştanın altına dönüşmesi basit olmuş 3.seviyede altın 5 de gri olsa iyi olacakmış

  36. Bharquin 9 February 2016
    Cevapla

    arkadaşlar 180 kişilik yerim var kışla 8 büyü f. 3 sizce nasıl dalmalıyım

Leave a comment